torsdag 14 oktober 2010

Super Smash TV


Ha, det blev då inte första Metroid denna gången heller fast jag haft suget att spela det bra länge nu.
Det blev istället ett nytt försök med Super Smash TV, fast denna gången gick det allt lite bättre än väntat. Jag fick besök av min bror o med vår skicklighet så gick det mycket bättre denna gången, eller ja, det gick ju iaf klara det för en gång skull, på Normal!
Klarade iaf av sista bossen med ett extraliv kvar o det var nära att det rök oxå då man blev nervös som bara den. Handsvetten flödade och det kom gubbar i all dess oändlighet i vissa av rummen och det gjorde ju inte saken lättare precis.
Men som sagt, nu har man iaf lyckats klara spelet,men tror att det kan vara ännu större på Hard, men det är ju en annan visa det. Får försöka mig på det någon gång i framtiden när jag har en Power Player att spela med igen.

Provade mig även på Asterix & Obelix till Snes en runda som min bror skrev om i sin spelblogg,ett rätt skoj men jäklar vad svårt. och kontrollen var ju inte precis av denna värld. haha

Nu får det vara för denna gången så på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar