måndag 11 oktober 2010

Lite tillskott till samlingen.





Då blev man lite glad ännu en gång när man kollade posten.
Alla spelen förrutom Kid Icarus är inhandlat på tradera.
Så nu har man nog att göra när man vilar upp sig om dagarna =P

O förrutom att man handlat lite så har man även haft en hel del kvällar med massa tv-spel.
Förra helgen hade jag o en polare lite nostalgikväll då vi körde igenom bland annat Turtles in Time på Hard till Super Nintendo. Helt klart ett av dom bästa spelen till den konsolen.
Vi försökte oss även på att köra lite R.C Pro-am 2 till NES men där gick det ingen vidare, men riktigt underhållande spel man garanterat kommer spela mera av. Vi försökte oss även på Total Carnage till Snes men som vanligt kommer man inte mycket längre än andra banan.

Och det jag hunnit med o spela lite idag är Super Smash TV. O vilket spel alltså man får riktigt ont i tummarna med allt skjutande. Är helt klart ett av dom spelen som är svårast att spela igenom, iaf själv har man inte mycket chans att överleva mer än 2-3 banor. Idag lyckades jag komma till level 3 iaf o det kändes helt klart som ett framsteg. Fick mig iaf en god highscore. jag är mer än nöjd. Nu ska iaf tummarna få vila nån timme innan jag tar tag i nästa spel.
Och tror allt det får bli första Metroid till NES =)
Game on people!!


Iaf en hel godkänd highscore

Från när jag klarade Metrod II:Return of Samus
Med det bra slutet så klart;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar